Alla inlägg under maj 2008

Av Jenny - 23 maj 2008 09:59

Fr o m idag är mitt företag vilande.
Jag orkar inte jobba, fixar det inte.
Inte just nu, det är för mycket, jag hinner inte.

Just nu sitter jag och väntar på att det ska komma en buss. Egentligen hinner jag inte med det ännu, då jag måste ringa ett samtal vid 11, som är jävligt viktigt. Men vad ska jag göra?! Inte mycket att välja på. Hästarna måste ut, och skulle varit ute för två timmar sen. Men det får bli som det blir idag, inte mycket jag kan göra åt det. Jag måste också försöka styra upp mitt liv.

Jag sitter en jävligt dålig sits för tillfället, bråk med allt och alla, myndigheter som för en gångs skulle hjälper mig! Men de kan inte trolla, vilket inte jag heller kan iofs, jag kan bara ringa, ringa, ringa och ringa ännu en gång, för att få de papperna jag behöver.

Tårar har det gått åt massor de sista dagarna.
Men de syns inte. Utåt.
Tur jag har Annica som orkar lyssna, hon är en pärla.
I övrigt står det väl still rätt mycket på den fronten...

Blir en tuff kväll, och jag måste anstränga mig för att vara trevlig.
Men gissa hur lätt det är, med ett inre som bara är tårar och kaos?
Bara att bita igen och le. Bryta ihop kan jag göra när jag kommer hem.

Jag är så jävla trött.

Av Jenny - 22 maj 2008 22:20

Fr o m nu kommer denna bloggen att enbart handla om gnäll och frustration.
Den andra, ja den finns bara.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards