Alla inlägg under februari 2009

Av Jenny - 28 februari 2009 03:06

På 2-årsdagen!


Nu ska du vara hos mig i tjugo år till ;)

Av Jenny - 27 februari 2009 18:30

Det är en stor dag.

Min lilla häst fyller 2 år!!


En årsdag till.
En vän till mig försvann från jordelivet, 12 år sen...

Av Jenny - 27 februari 2009 18:25

Det känns väldigt bra.

Så har det varit i många år, har märkt och sett det så tydligt. 

Är så tacksam.


Jag tycker om mina änglar...


Mina vänner.

Av Jenny - 26 februari 2009 20:03

Ett liv blir till, ett annat kan förloras på en sekund.

Av Jenny - 26 februari 2009 19:20

Välkomna till SuperEdith, världens goaste lilla barn!
Extra plus för att hon är det första barnet som inte gallskriker vid första titt på mig. Gillar jag ;)


http://superedith.blogg.se/

Av Jenny - 25 februari 2009 19:51

Idag har hon tagit beslutet att låta sin häst vandra vidare, efter en tids skador som inte vill bli bra. Igår visade han på ett väldigt brutalt sätt att han inte ville längre, så beslutet var tydligen lätt att ta.

Jag känner hästen mycket väl, och vet att det är helt rätt beslut.

Och jag vet hur det känns...för jävligt.


Har erbjudit mig att hjälpa till, för han är mycket speciell den här herren, och behöver någon han känner som följer honom den sista biten. Det är det minta jag kan ställa upp på.

Av Jenny - 24 februari 2009 14:28

Ja jag säger då det.


Ibland måste man tänka sig lite för.
Det kan bli så fel annars.


Framförallt om man inte sitter på proxy....


:)

Av Jenny - 24 februari 2009 08:15

Vilken vändning livet kommer att ta nu. Förhoppningsvis! :D


Imorgon psyk = vrak.


Så...jag slutar röka på torsdag.


;)

Ovido - Quiz & Flashcards