Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Märkligt...

Av Jenny - 4 november 2008 15:22

Antalet besökare hit ökar så fort jag inte har skrivit något...


Undrar varför?


Förresten!
Nu vet jag!

Vad jag menar?
Använd era geniknölar...


Här händer inte mycket. Eller jo det gör det, jag har fullt upp hela dagarna, men dessutom mår jag ganska dåligt så ja...då blev det så här.

Finns ett litet problem...
Det stavas dator.
Den är elakare än elakast och stänger av sig titt som tätt - hur roligt är det när man suttit och skrivit en timme eller två? (ungefär så lång tid håller den).
Jag ska pumpa över allt i denna datorn till externa hårddisken, skulle gjort det igår men...nä, tiden har liksom inte funnits... Sen ska den träffa farbror doktorn på OnOff!


Fast detta har jag sagt i över en vecka nu...

 
 
Jossan

Jossan

4 november 2008 16:05

hej, ville bara säga att alla som läser här inte hatar dig eller önskar du ska försvinna även om vi inte har samma åsikter om allt.

http://jossejossan.blogspot.com

 
Lina

Lina

4 november 2008 17:43

Jag får panik när inte du skrivit. VAD SKA JAG DÅ LÄSA? Vavavava?

Kram!

http://sequence.se

 
Ingen bild

Jenny

4 november 2008 18:29

Lina; Haha, jag loooovar att jag ska bättre mig! :D Sista dagarna har bara varit lite...tja...skumma... Kram!

Jossan; Vad glad jag blir över att ni hör av er ni som läser! Jag har sällan åsikter som stämmer överens med andra *s*, men givetvis respekterar jga andras också, vad vore jag annars för människa...

Det har dock varit jäkligt tufft för mig den sista tiden, och jag har fått reda på att många av dessa även läser här. Men nu är det stopp på det, eftersom jag har fått en del info... Mig trampar man inte på!

Jag ska försöka vara lite allvarlig igen, och skriva om sådant som bloggen faktiskt handlade om från början. Tyvärr raderade jag ett par års skrivande i ett ögonblick där jag inte alls mådde bra...men det ångrar jag nu, för det fanns mycket intressant läsning. Men men, inte mycket att göra åt :)

 
Ingen bild

Mie

4 november 2008 19:37

Det var ett stort irritationsmoment när du hittade delete-knappen där...
Se till att skicka datorn till doktorn nu!!

 
Ingen bild

Therese

5 november 2008 21:49

Fasen nu skrev jag ett inlägg och råkade klicka på enter innan jag fyllt i min signatur *gah*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards