Alla inlägg den 21 november 2008

Av Jenny - 21 november 2008 18:30

Ja jäklarns. Det har kommit lite flingor då och då under dagen....
På väg till stallet blev det mer.
På väg Från stallet så...ja...inga kommentarer. Jag såg ut som en snögubbe.
Fy helvete vad mycket snö det kan komma på, ja, en timme!

Ska visst snöa inatt och imorgon också. Helt okej för min del, bara det fortsätter vara kallt (men det ska det tydligen *s*) så det är SNÖ, inte nåt gråblaskigt skit som rinner omkring.

Hade en liten mardrömsresa på vägen hem. En busschaufför, snö och jävligt halt...på små vägar...men det roliga var att busschauffören inte riktigt visste vad lugn körning är. Det var fler än jag som var nervösa...

Det ska bli intressant att följa löpsedlarna ikväll. Om hur många bilar som kört i diket... För det är ju likadant varje år, alla blir SÅ överaskade av snön. Eh, för den kommer ju inte varje år? Öööh.

Av Jenny - 21 november 2008 10:53

Ja jag säger då det...

Fick ett infall och skulle byta lite hagar i stallet, skulle även ha ihopsläpp med två. Jao, det gick ju...inte så bra!


Lilleman var Hysterisk över att inte ha bästa kompisen hos sig.
Så han sprang omkring, galopperade som en tok och avslutade det hela med att hälsa på nya hästen i hagen bredvid. De har bara hälsat på varandra lite snabbt tidigare, men inte mer än så. Weeei....vad han var...hingstig. Skithästen. Ska bli intressant och se hur det går nästa år................... (hehe)

Denna häst ska förresten visas nästa år. Ska bli riktigt intressant!

Så, Mie, du är bokad och klar! (trevligt att få veta det va? *vissla*)


Min stora häst, som tillika är lite småbögig, är Jättekär i nya hästen.
Det visade sig dock inte vara helt ömsesidigt ;). Glad över att han har täcke på sig, annars hade han inte varit hel och fin.

Nu ska jag typ...städa! (hm, skrev jag inte det igår också?)

Alternativt så väntar jag med det och ringer optikern.
Mina linser har visst redan anlänt. Så, jag ska dit..


Inte kul...


...men att kunna se igen ska däremot bli ganska kul!


Men nu blev det flyttat till måndag...fan...

Ovido - Quiz & Flashcards