Alla inlägg den 4 september 2008

Av Jenny - 4 september 2008 19:48

Efter idag är jag stum. Fullständigt.  

Hur kan någon göra så här?
Uppenbara lögner klarar jag bara inte av.

Jag är inte ledsen, mest bara tom...men andra mår fan så mycket sämre.
Tänkt på det? Ja du läser min blogg lite då och då och ja, du får gärna ta åt dig.


Jag skriver som någon annan gjorde i sin blogg...ljuger man för sina vänner?
Uppenbarligen!


Usch, nej mina vänner vet var de har mig, och ljuger gör jag inte heller.

Sängen skriker, det blir en lång dag imorgon.
Ska ordna en massa i stallet, städdags helt enkelt!
Sen väntar en pålle på motion, och sen ska nog mina småskitar få jobba de också ;).

Av Jenny - 4 september 2008 19:36

Oj vilken hjälp man kan få från dessa.

I förra veckan fick jag en väldigt vacker bergskristall, kan inte direkt påstå att den var liten heller..
Jag blev väldigt rörd över gåvan och väldigt glad!


Min dator har sista veckorna mått riktigt dåligt, idag har det varit extremt.
Så jag gjorde som någon annan har gjort...jag la helt enkelt den på datorn för att se vad som hände.

Ja jäklarns vad datorn funkar bra nu!
Om det sen är på grund av "hjälpen", ja det får alla tycka vad de vill om.


:)

Ovido - Quiz & Flashcards