Alla inlägg den 15 september 2008

Av Jenny - 15 september 2008 19:16

Ja, då har jag nycklarna till nya lägenheten i min hand!


Iiiiih!!


*gladast*

Ännu bättre blev det när jag precis insåg, att jag faktiskt slipper detta stället!
Fick idag höra en del som gör mig riktigt förbannad och oerhört kränkt, så jag är gladare än glad över att komma härifrån. Fy fan för människor är det enda jag kan säga.


Ska tilläggas att jag är sämre nu än tidigare idag. Ont i varenda muskel, missbrukar menthol nässpray och panodil. Näsan är redan rödare än den där renens och jag är bara allmänt matt. Fast det var egentligen en underdrift.
Fy vad jag gnäller!

Av Jenny - 15 september 2008 10:41

Ja nu är det inte bara bomullshuvudet och resten av den trevliga förkylningen som gör mig lite nere...


I fredags när jag pratade med FK bad jag handläggaren skicka en kopia på det LOH som utfärdats om mig då jag inte fått något tidigare. Det förstod hon inte, läkaren ska skicka hem till patienten också...men hon skickade en.


Idag ramlade den in. Nyfiken på vad som stått, med tanke på hur aset har betett sig tidigare.


Innehållet var inte roligt att läsa...och det är dessutom mycket som inte stämmer.


Det avslutades med detta....


"Enl pats sjukdomshistoria och tidigare försök att etablera sig på arbetsmarknaden på något sätt verkar det inte som om hon lyckas bra. Prognosen är inte bra men en liten chans finns alltid om pat får begränsade konkreta och väldigt enkla arbetsuppgifter där hon inte ska ha så mycket kontakt med andra människor."


Trevligt att jag blir sedd på detta sättet.........


:'(

Av Jenny - 15 september 2008 07:34

Vaknade med en hals som inte mådde så bra. Ganska illa faktiskt.

Småfebrig.

Nyser.


Som om jag skulle hinna med det nu liksom. Eller inte.
Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards