Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jenny - 18 september 2008 20:29

Glömde ju uppdatera hur jag mår.


Skit


 Niagarafallet har avtagit lite tack och lov (vadå röd snok?), febern kommer och går, fortfarande ont i varenda muskel och hostar något överjävligt.


Provade att äta nu i eftermiddags, då jag inte fått ner mer än typ 10 mariekex (nr 1 när jag är sjuk) sen i Måndags morse. Oj vad min kropp inte tyckte om det.

Av Jenny - 18 september 2008 20:11

Svenska folket sitter en gång om året på nålar, när ska Idol börja?!
Massor med människor som återigen ska göra bort sig!


MEN


Ärligt talat.
"Mina vänner säger att jag sjunger SÅ bra!"

Ok...

Varför kan dessa vänner inte säga som det är innan de råkar visa sig på en audition? Kortfattat; Du är så jävla dålig så det finns inte!"


Andra säsongen var det i min gamla hemstad som ställde upp, och hon hade dessa "vänner". Tyvärr (?) råkade hon bli en av dessa som uppmärksammades i programmet och låg på tv4´s idolsida så alla kunde se gång på gång hur USEL hon var.

Hon gick inte till skolan på flera veckor - enligt min bror och hans vänner som gick på samma.

Om nu dessa vänner hade varit ärliga från början hade denna stackars människa behövt utstå detta. Jag tycker faktiskt det är lite elakt.



Ovido - Quiz & Flashcards