Alla inlägg den 21 september 2008

Av Jenny - 21 september 2008 13:20

Jag trodde verkligen att allt hade vänt, hade en liten förhoppning om det i morse.
Tji fick jag.

Nu ligger jag här igen, under duntäcket i soffan...
Börjar allvarligt fundera på om jag har Både bihålsinflammation och lunginflammation. Den som hade lyssnat på mina lungor och hört mig andas hade nog haft samma åsikt. Borde åka iväg, men det orkar jag itne idag. Får göra det imorgon, om de har någon trevlig tid till mig där. Måste ändå lägga om fingret, så det får bli i samma veva.


Fingret ja. Det mår inte bra.


Får inte glömma att ringa återbud till tandläkaren imorgon. Vill dit, men vad ska jag göra...nej.


Fan. Jag vill bara sova :'(.

Av Jenny - 21 september 2008 11:33

Jag må ha flyttat, men hjärtat finns ändå kvar där...där jag bodde innan...en gång Rögle - alltid!

Ni vill inte veta hur många gånger jag har sprungit på hockey under alla mina levnadsår  *skrattar* (hur många trodde detta om mig?)

Nu är jag långt borta, men, jag har en pappa som är så infernaliskt beroende av detta lag, så jag får uppdateringar jämt och ständigt tack och lov :D.

Önskar att jag hade varit där igår! Första "riktiga" matchen i nya hallen dessutom.

Nu ska de bara banka skiten ur alla de andra lagen i elitserien!
Vilket jag tror de kommer att lyckas riktigt bra med ;)

Av Jenny - 21 september 2008 06:25

"Elias, vår tappra räddningsbåt.."


?


Undrar ni?


Lovar, det gjorde jag också!

När jag vaknade för en halvtimme sen så var det till ovanstående ord. Huh? Jag fattade ingenting. Sen visade det sig att jag hade somnat med tv´n på.  Hur tidigt börjar de egentligen visa barnprogram??
Nu är det Postdags, Per och katten Frasse.



*Kaffe*

Ovido - Quiz & Flashcards