Alla inlägg den 22 september 2008

Av Jenny - 22 september 2008 16:30

Intressant!
Jag lägger tarot, pendlar och ser både det ena och det andra...örsöker mig påastrologi, med lite blandat resultat ;p.

Horoskop som finns i tidningar varje dag är inte någon höjdare.

MEN! Det finns ett som är så klockrent, Varje dag. Kollar alltid på eftermiddag eller kväll, på väg från stallet. Och Varje dag, stämmer det...helt sjukt.


Dagens; Att få rätsida på något tämligen tilltrasslat har hög prioritet, och Skytten väntas ta tag i det hela.


Så...det var dagens mest onödiga inlägg.
Nästa, blir mer intressant. Välkomna åter om några timmar.

Av Jenny - 22 september 2008 13:27

Min lilla katt har sen en tid tillbaka börjat bitas. Eller ja bitas och bitas kanske jag inte ska kalla det, han ska mest "hålla kvar" min hand. Ett bett, sen ska han bara kelas, klias mage och bara mysa...lika underbar som vanligt.
Idag fick han in ett riktigt bett, gjorde jävligt ont faktiskt.
Frågade vad i h*ete han höll på med!  Då tittar han på mig med sina stora (i vanligt fall väldigt förvirrade) ögon och sa lugnt och stilla med kärlek..."men vi gör ju så". Poff. Rätt i skallen, från ingenstans. Varför har jag inte fattat tidigare?


Myran. "Vampyrkatten" som de andra katterna kallade henne. Det var egentligen ingen som tyckte riktigt bra om henne. Förutom jag. Som jag sen blev adoptivmamma till bokstavligt talat. Hon bet inte, hon skulle bara hålla...och jag lät henne göra det. Sen fick jag inte en lugn stund längre :).

Jag grät floder när hon inte kunde följa med hem. Varje gång jag kom ner hade hon tydligen varit borta, men samma dag som jag beräknat sätta min fot på gården så var hon där...och väntade. Alltid. Varje gång.  Hon vill följa med dig hem, sades vid flertalet tillfällen, bland annat när hon vägrade gå ur bilen där hon hoppat in, och lagt sig på MIN plats. Men vad skulle jag göra, två katter hemma redan...det hade inte gått.
Usch. Jag gråter bara jag tänker på det.


Men i vilket fall  som.
AJ vad det kändes i hjärtat.

Det värsta (?) är. Att tidsaspekten mycket väl kan stämma.


Nu, precis NU, Kom jag på. Att. Hon hade precis samma tecken på nosen och delar av huvudet som lilla zizzo har.


Reinkarnation, ja det är upp till var och en om man vill tro eller inte.
Jag tror. I min värld så vet jag.
Men. Det är ju bara i min.


Jag blev inte lite tårögd. Inte fan blir det bättre av detta...

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM&NR=1

Kurt Nilsen...Den människan kan SJUNGA!

Ovido - Quiz & Flashcards