Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Jenny - 5 februari 2009 12:47

...betyder väldigt mycket för mig.

Men inte bara för mig!


Lögner som sprids eskalerar ofta tills de blir enormt stora och får proportioner som kan sänka vilken människa som helst. Framförallt psykiskt. Jag har varit knäckt, fullständigt under isen. Faktum är att jag fortfarande inte har hämtat mig och nojjar fortfarande över att göra fel.


Jag visste.
Vi visste.

Men det visste inte alla andra...


Nu vet vi!

Detta är vad jag velat höra, vad jag har velat få fram, men jag har inte blivit lyssnad på. Nu höll jag på och skriva "varför?" igen som jag brukar, men det blir det inte denna gången. För svaret vet jag reda, på varför människor inte orkar leta upp och söka reda på den korrekta informationen.


Att få bekräftelse från högsta topp, det betyder mer än någonting annat.

Allt, på grund av en lögn. Som spreds för vinden.


Nu faller allt på plats...

Ovido - Quiz & Flashcards