Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Jenny - 22 februari 2009 16:33

Ingen bra dag.


Har precis slagit sönder halva köket.

I alla fall det som stod framme och tillgängligt.


Bravo.


Heja.


...är det ingen som hör?


Nej. Tydligen inte.

Tur det är onsdag snart så någon får lyssna oavsett han vill eller ej.

Just nu skiter jag ärligt talat i vilket.


Om det nu skulle vara så att någon missat att jag kraschat så kan jag berätta det nu, att JA, det har jag.


Gå och lägga sig är prioriterat nu.

Av Jenny - 22 februari 2009 12:08

Det drömde jag om inatt.
Hur skumt är inte det?

Jag har aldrig haft en hät i en utebox, även om jag har velat det.


Vet Precis hur det ser ut, har t o m skissat upp det, kunde inte släppa det ordentligt för det var så otroligt tydligt.

Massor med halm, och nån blandning mellan brunt och träfärgat.
Precis framför en hage, lite lerig men helt ok! Röda hantag.


Det här är skumt. Mycket skumt.

Ovido - Quiz & Flashcards