Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Jenny - 6 februari 2009 13:36

Jag blir galen!

Varför ska det alltid hända något när jag är i farten?

Det slår tamejfan Aldrig fel.


Stopp i avloppet i köket.
Hepp! Proppmedel...noll reaktion trots upprepade försök.


Nåja, släppa ut vattnet var det ja...
Fram med hink; bara att sätta igång!

(här började jag hulka av bara Tanken på vad jag skulle få se..)
 

Vad jag dock missade var att jag ju faktiskt haft just proppmedel!
Och alla som använt det någon gång i sitt liv vet, precis som jag, att det är varningstexter överallt - det är liksom frätande. Först kände jag inget, sen kände jag av det kan jag lova..... Pekfingret är ett stort sår, spruckit överallt, hade ett litet sår (kattjävel) på ett annat finger och det ser Verkligen inte fint ut nu. Torr som fnöske och huden kryllar ihop sig. Kul kul kul. 

Nåja, då sprang jag iväg och köpte engångshandskar (behöver ju inte göra saken Värre iaf genom att göra det utan) och lite annat smått och gått...död åt proppjävlarna!
Ringde Mie på vägen från affären, hon bara garvade åt mina inhandlade varor..men va fan..hellre för mycket än för lite liksom ;).

När vi pratade skulle jag få bort det sista vattnet. AJ! Snacka om tabbe, jag hade glömt bort engångshandskarna jag köpt..tror jag skrek nånting i stil med "aaaaaaaaj" i Mies öra och sprang fort som fan ut på toa för att skölja av händerna. Tillbaka till köket...näe..men fan då...jag hade nog i ett svagt ögonblick av smärta råkat ta bort hinken = vatten i hela jävla köket :S.


Suck.


Nähä...om man skulle ta och plocka bort rören då? Jajemen!

Sagt och gjort, eller ja det var Lättare sagt än gjort kan jag lova... Någon idiot som har fixat där tidigare har skruvat så allt sitter i fel spår ) helt jävla omöjligt att få upp för mig som har så mkt nedsatt känsel i armarna.
Men..hehe...kom på en liten briljant idé och lyckades få ut alla rören på en gång. Det blev typ jättetomt där inne ;).


Sköljde igenom allt och det..eh..fanns mycket svart oidentiferbart innehåll kan jag lova (hulkning nr 2,10 och 100 kom här). Trodde jag var klar här! På med allt igen. Men sen så...

FAN.


Fortfarande problem.

Det sitter låååångt ner i rören...fan fan fan...jag är inte glad.

Blir till att ringa hyresvärden när jag kommer hem från stallet. Suck.
Kul. Kan inte ens diska...och f*n vet när jag kan få hjälp med detta. Helg :/.


Innan garvade jag som aldrig förr åt det här, men nu är jag bara ledsen.
Jag orkar inte med sånt här skit nu, det kom väldigt olämpligt :'(.

Av Jenny - 6 februari 2009 11:10

Så skulle man lätt och enkelt kunna förklara att det är.

Ovido - Quiz & Flashcards