Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Jenny - 9 februari 2009 13:37

Vem?
Ja inte så svårt att räkna ut.

Halv fyra i morse blev jag väckt av att det ramlade ner en gardinstång i skallen på mig.
Vem den skyldiga är?
Inte svårt att räkna ut.

Slumrade till, vaknade halv sex av att någon slickade mig  på tårna. Detta djur fotades bort ******* fort från sängen.
Vem den skyldiga var?
Tja...


Slumrade till igen, tänkte vara ambitiös och låta hästarna stå inne en timme extra för en gångs skull (läs; jag var trött). Fick känslan av att någon tittade på mig, slog upp det blå och två cm framför mig var det två stora ögon..."hej, är du vaken?"
Vem den skyldiga var den gången?

Tja...*suck suck tredubbelsuck*


Vet ni hur mycket vatten det rymmer i en hink?
Det vet jag.
Det blir en ganska stor, eh, pöl (läs; pool).
Han skulle ju "bara kolla"...


Även denna gång var den skyldiga liten, svart och jävligt överenergisk.


Dock har jag nu fått reda på att alla ungarna i denna kullen tydligen är extremt överaktiva.


Nähä! det har jag inte märkt!

Ovido - Quiz & Flashcards