Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Jenny - 18 februari 2009 13:09

Stod i affären och hade lite bråttom, bussen väntade och jag ville inte vänta en halvtimme till...e


Nåja. Vi var två i kön efter kvinnan som skulle betala.
Hon fick reda på vad hon skulle betala och tog då upp...håll i er...en plastpåse FULL med mynt. Ok.
Gissa om jag blev lite mer stressad när det visade sig att hon skulle betala hela summan med kronor? Tar ju ett tag att räkna, för det var inte nån liten summan på femtio spänn liksom.

Kassörskan såg lite nervös ut efter ett tag och sa att nu kunde hon inte ta emot mer. Nej men det var ingen fara! Så tog hon upp några tior också. När de tog slut blev det ett gäng femmor istället.


Vi hade 24 minus i natt. Det var rätt kallt.


Har inte hänt mycket här. Mer än att jag igår däckade i feber och är fortfarande kass. Får väl se om jag blir förkyld denna gången... Har dock några kloka (?) blogginlägg på gång - får försöka ta tag i det ikväll. Har faktiskt ganska mycket som ska läggas ut, för detta har jag ju skrivit ett par gånger tidigare...men orken finns inte...


Det är nån idiot som på något märkligt sätt fått tag på mitt lösenord till msn. Det är INTE uppskattat!

Intressant hur mycket besöksstatistiken ökar när jag inte skrivit på några dagar?

Ovido - Quiz & Flashcards