Alla inlägg den 17 april 2009

Av Jenny - 17 april 2009 18:22

Karin Alvtegen skriver bra...läser just nu Skugga.

Men alltså, vad pinsamt...

Enligt en recension på framsidan så...ja...


"En fantastisk roman!
Gefle Dagbald"

Av Jenny - 17 april 2009 09:28

Kan meddela att jag nu har gått igenom första timmen i detta helvete.
För ja, det var det! Men ganska ok ändå, tycker faktiskt att jag klarade av det riktigt bra. Är dock medveten om att detta "bara" är början på allt. För lättare tror jag knappast det blir, vi skrapade bara lite på ytan denna gången..
Psykologen skrattade åt mig...jag fick välja med att börja jobba med del 1, 2 eller 3. Jag sa 3, några minuter senare var jag på 1:an .

Psykologen fick en del nya idéer och fler utredningar på gång. Asperger.

Av Jenny - 17 april 2009 07:13

Nja...nästan, inte ännu.

Har i alla fall fått bilderna på nya lägenheten, men eftersom jag har bråttom nu på morgonen får ni bara en bild för tillfället.

Långt jag har till bussen va? ;)


Och ni som ser sånt som jag gör, ser att jag har besök.



Ovido - Quiz & Flashcards