Alla inlägg den 11 april 2009

Av Jenny - 11 april 2009 05:48

 Fast det är nästan mitt i natten...


Vaknade av AJ i höfterna, hade ont hela dagen igår dessutom.


Nej, dags att ta tag i sitt liv. Eller ja, katternas liv, för de hänger löst just nu. Att det finns folk i detta huset som sover har de nog glömt bort, undrar om grannen vaknar av deras rundor här? Jsag har sagt till henne att säga till mig om det blir för jäkligt, men än så länge har hon inte gnällt...


Snart åker Kalle, den lille fan, till sitt nya hem. Herregud vad jag kommer att sakna det lilla livet :(. Men han får det bra, väldigt bra, det är huvudsaken...


Funderar på om jag ska försöka sova en timme eller två till. Jag är ledig idag, och en sovmorgon hade inte suttit fel...med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon igen. Blir stallet tidigt då, för sen hämtas jag upp och vi ska köra lite saker till nya lägenheten :).


Jag vill flytta NU!

Ovido - Quiz & Flashcards