Alla inlägg den 14 april 2009

Av Jenny - 14 april 2009 07:42

Somnade rung sextiden igår- Vaknade halv två. Uppp, rökte och slängde i mig, eftersom halsen var som sandpapper, mig en halvliter julmust. Två sömntabletter till och sen sov jag till...tja...halv åtta.

Men inte fan mår jag bättre för det...


Mås som sagt rätt risigt, och har massor att skriva om det. Men det får vänta lite, för jag ska strax åka iväg och jobba igen. Idag blir det varmt, riktigt varmt!


Och så hoppas jag på att hgen till tor valacken är klar, han har fått sår på ryggen av den lille skitens buar och lek, så lilla P har ONT! Så,en ny hage - tack!


Annars så....bara depp...


Måste börja paka också...


Och jag vill....bara en sak...att någon är här...vill inte vara ensam...

Inte denna gången...

Ovido - Quiz & Flashcards