Alla inlägg den 22 april 2009

Av Jenny - 22 april 2009 12:03

Detta tar nog fan aldrig slut.


Idag har de än en gång rensat upp en kanal och börjat om från början, konstigt nog bara på den tanden som är "bäst" eller vad man ska säga? Den andra är helkass och jättelös.
Som vanligt så...gah...slipade han ner tänderna IGEN.
"Snart finns det inget kvar att slipa". Nej, jag vet.

Ännu en gång konstaterades även att mina nervbanor är totalförstörda.
Nähä.


Snart är det 18 mån sen olyckan, då kan jag börja få ersättning från försäkringbolaget. Tack gode gud för det.

Av Jenny - 22 april 2009 12:02

...är det intressant hur många besökare jag får när jag Inte har skrivit.


Lite nyfiken, vilka är ni som läser? Ni är väldigt många ;).

Av Jenny - 22 april 2009 07:13

Här nere får busarna inte växla högre än hundralappar på grund av rånrisken när man löser enkelbiljett.


Men..

Varför kan man då betala ett busskort med femhundralappar?


Det där får jag inte riktigt ihop. Jag menar, rånrisken är lika stor.


en annan sak.
De har bytt betalsystem, som uppenbarligen krånglar.
De gånger jag åkt buss (2 ggr per dag) och som människor faktiskt har kunnat betala kontant kan jag räkna på mina fingrar. "Den visar fel pris, det är bara att gå på". Eh. Ok. Himla smart att det inte funkar när de lagt ner enormt mycket pengar för att "förenkla" alltihop.

Heja skånetrafiken!


Funderar allvarligt på att starta en blogg enbart om busstrafik :P

Ovido - Quiz & Flashcards