Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Dagens rikspucko

Av Jenny - 24 februari 2009 14:28

Ja jag säger då det.


Ibland måste man tänka sig lite för.
Det kan bli så fel annars.


Framförallt om man inte sitter på proxy....


:)

 
 
Lina

Lina

24 februari 2009 14:35

Det är inte lätt att vara anonymast i stan! :-)

http://www.sequence.se

 
Mie

Mie

24 februari 2009 18:50

Så sant!!!

http://miehellberg.blogg.se

 
Ingen bild

ernst

25 februari 2009 07:33

Ha Ha rolig du. Du som är klumpig. Snacka om pucko.

 
Ingen bild

Jenny

25 februari 2009 07:42

Nja. Det är inte jag som är klumpig :)

 
Lina

Lina

25 februari 2009 09:09

Ernst: Alltså jag förstår att man inte kan tycka om alla, I sure don't, men känns inte det här som du håller på med, lite som något en 14 åring skulle göra? Gömma sig bakom ett halvtorrt alias och halvjaga en individ med "lustiga" kommentarer och slag under bältet. Av dina små kommentarer att döma så har du stenhård koll på J.

Hur känns det egentligen? I mina ögon verkar det psykotiskt.

Och vad är det egentligen du vill få fram? Jag menar, om ditt ogillande mot J är så stort, gjorde du då inte bäst i att sluta smyga runt som en strykrädd hund och stå upp för vem du är och verkligen stå för dina åsikter? Det är ju väldigt svårt att ta en "Ernst" med fula gliringar på allvar!

Om man vill ställa sig över någon på stegen, och gapa ut sina åsikter till världen, vränga sina skitiga dojor i aniktet på den man trängt nedåt. Så är det väl fanimig inte speciellt passande att dra en papperspåse över huvudet?

jag skiter fullständigt i vad du tycker om J, faktiskt. Du har rätt till din åsikt precis som alla andra. Men du beter dig som ett barn med snorelva under näsan. Och jag har svårt att se hur ens någon som står på "din sida" kan känna att ditt beteende är ok.

http://www.sequence.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards