Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Dags att börja packa

Av Jenny - 6 april 2009 15:37

Har jag tur, flyttar jag redan den siste April...två spekulanter  på den jag har nu denna veckan. Jag är livrädd. Ja, faktiskt, en förändring till - om jag känner att jag inte har någon vidare kontroll över.


Har en liten kaffepaus nu, lagom tills den är slut är tvättmaskinen klar och då slänger jag in en runda till...sen får jag se om jag orkar mer. Ha! Fel! Det måste jag ju! Hyresvärden och ev nya hyresgäten är här vid halv åtta...panik panik...


Vad ska jag äta idag?


Resterande månad kommer att planeras in för fullt.
Denna svensk har nämligen bara 600:- kvar denna månaden. Bra va? Så det blir till att rensa och planera, kan man lugnt säga...


På söndag kommer mina föräldrar - med sig har de en massa flyttkartonger. Snällt!

Sen ska vi iväg till lägenheten så de också får titta på den, sen ka jag ta mig därifrån på något sätt...hur vet jag inte, vet bara att jag inte kan få skjuts tillbaka.  Men det får lösa sig på nåt ätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards