Direktlänk till inlägg 11 april 2009

God morgon!

Av Jenny - 11 april 2009 05:48

 Fast det är nästan mitt i natten...


Vaknade av AJ i höfterna, hade ont hela dagen igår dessutom.


Nej, dags att ta tag i sitt liv. Eller ja, katternas liv, för de hänger löst just nu. Att det finns folk i detta huset som sover har de nog glömt bort, undrar om grannen vaknar av deras rundor här? Jsag har sagt till henne att säga till mig om det blir för jäkligt, men än så länge har hon inte gnällt...


Snart åker Kalle, den lille fan, till sitt nya hem. Herregud vad jag kommer att sakna det lilla livet :(. Men han får det bra, väldigt bra, det är huvudsaken...


Funderar på om jag ska försöka sova en timme eller två till. Jag är ledig idag, och en sovmorgon hade inte suttit fel...med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon igen. Blir stallet tidigt då, för sen hämtas jag upp och vi ska köra lite saker till nya lägenheten :).


Jag vill flytta NU!

 
 
Mie

Mie

11 april 2009 18:13

Det kommer nog bli bra för lillskiten!!!

Och snaaaaaart får du flytta!!

http://miehellberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards