Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Tisdag

Av Jenny - 14 april 2009 07:42

Somnade rung sextiden igår- Vaknade halv två. Uppp, rökte och slängde i mig, eftersom halsen var som sandpapper, mig en halvliter julmust. Två sömntabletter till och sen sov jag till...tja...halv åtta.

Men inte fan mår jag bättre för det...


Mås som sagt rätt risigt, och har massor att skriva om det. Men det får vänta lite, för jag ska strax åka iväg och jobba igen. Idag blir det varmt, riktigt varmt!


Och så hoppas jag på att hgen till tor valacken är klar, han har fått sår på ryggen av den lille skitens buar och lek, så lilla P har ONT! Så,en ny hage - tack!


Annars så....bara depp...


Måste börja paka också...


Och jag vill....bara en sak...att någon är här...vill inte vara ensam...

Inte denna gången...

 
 
Lina

Lina

14 april 2009 10:00

Jag kan försöka ta mig ned om du vill det, det skulle bli ett stycke barn på medhäng, men hon är rätt ofarlig. Vill du att jag ska se över det?

http://www.sequence.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards