Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Skäms ni när ni handlar?

Av Jenny - 19 april 2009 12:40

Efter den här http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=965968 tråden så blir jag faktiskt väldigt ledsen.

Skäms ni?
Jag gör det då rakt inte.


Varför ska folk bry sig om vad JAG handlar? Eller ännu mer, ska jag bry mig om vad ANDRA handlar? Nej, verkligen inte.


Jag tycker inte bara det är hemskt och ledsamt, det är rent ut sagt tragiskt att folk överhuvudtaget BRYR sig.

Någon tyckte det var pinsamt att dra iväg med rabattkuponger och pantkvitton. Seriöst, vad är problemet med det?

Undrar om folk skäms lika mycket över var de handlar?
Det gör absolut inte jag.

Netto är tokbra, oftast billigt.
ÖB, de har ju utan tvekan de billigaste konserverna! För att inte tala om schampo mm som många gånger är Mycket billigare. Det är ju faktiskt så att allt är mycket billigare där, vad man än ska och behöver köpa.
Willys. Tja, behöver man förklara? Det enda negativa är att det är väldigt rörigt där.

Lidl, finns tyvärr inte i min närhet. Det är jag väldigt ledsen över! För deras grönsaksutbud är oftast mkt bra, fräscht och enormt prisvärt.
ICA är alltid bra, men oftat dyrt. Det är det enda stället jag köper kött på, men det gör jag knappt längre, så det spelar ingen större roll faktiskt.


Nej fy.


Sluta skämmas!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards