Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Dilemma

Av Jenny - 3 september 2008 12:59

Krossa drömmar eller låta allt bli som det blir?
Vågar jag det?
I nuläget både jag och nej. Vill, men vill ändå inte.

Tårar både på in och utsidan. Vågar knappt lyfta på locket, för jag vet inte vad som väntar där under. Vet inte ens om jag vågar ta lite på glänt och bara kika lite, några sekunder. Risken finns att min värld raserar totalt. Vilket i och för sig redan är nära, men jag behöver ju inte skynda på det alltför mycket. Eller? Kanske är det lika bra att det sker nu, inte sen?



Vad är rätt eller fel?

Det kan vare sig jag eller någon annan säga.

Framförallt inte jag själv. Just nu. Det är jag inte kapabel till.


Det har varit lite väl lite Jenny nu.


Fan.

 
 
Ingen bild

Ylva

3 september 2008 15:10

Glöm inte bort dig själv, vad du vill och känner. Du är det viktigaste du har.

 
Ingen bild

M-L

4 september 2008 13:26

Om du börjar med att stänga av hjärnans eviga tjat och försöker höra vad hjärtat skriker, vad som känns rätt för just dig. Vad vill Jenny???? Det finns många goda råd, men är det vad ditthjärta ber dig om, för det är det som kommer få dig frammåt och vidare.Dags att sätta ner foten och plocka fram den sanna,kärleksfulla, självständiga Jenny. För jag vet att hon finns och kommer blomma ut.
Kram M-L

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards