Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Imorgon

Av Jenny - 19 maj 2009 23:00

Ska jag ringa min hyresvärd och gallskrika, vad i helvete håller han på med??????????????????


Annons borta, bilder tsos till en som var intresserad för några veckor sen, han skulle isf behöva flytta in nu i månadsskriftet.


Nu är annonsen borta.


Själv tolkar jag det som att han ska ha lägenheten.

Men varför har ingen berättat det för Mig??????????


Har jag otur ska jag påå 1½ vecka ha packat ner hela mitt hem, städat mm och flyttat 15 mil. Hur FAN ska det gå ihop??????


Betalade hyran idag. Kul.

 
 
Lina

Lina

19 maj 2009 23:30

Flyttar någon in i månadsskiftet ska du ha hyran tillbaka!!! Punkt slut.

http://urfokus.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

20 maj 2009 18:26

OM JAG SKA!!
Jag är helt jävla rabiat galen!
Har inte fått tag på honom idag heller, trot en massa samtal till alla jäkla nummer han har...och de är många.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards