Direktlänk till inlägg 14 september 2008

Jag upprepar; Nu ÄR det höst

Av Jenny - 14 september 2008 09:49

Aaargh...det var 3 plus när jag åkte hemifrån i morse. Jäklarns vad kallt!


Imorgon åker täckena på under natten på hästarna. Vi har kallstall (typ), och fryslortarna de, ja, fryser.


Just ja, jag och Annica spelade på hästar igår, V75 är aldrig fel.

Inte denna gången i alla fall, jag ska få glädjen att hämta ut 871:- senare idag ;P.

 
 
Tezz

Tezz

14 september 2008 09:54

Jaa det känns att det är höst och jag gillar det INTE, men man får väl stå ut antar jag ;)
Åh vad kul att vinna på V75, tänk om man lyckades med det nån gång!

http://blogg.gd.se/tezzinthecity

 
Ingen bild

Annica

14 september 2008 10:20

Nu är jag elak, inget täcke här förrens det stora höst-rusk-regn-vädret dyker upp.
Lite småkyligt idag, men solen skiner och det blåser bara pyttelite *glad*

 
Ingen bild

Mie

14 september 2008 10:36

Här är det kyligt.
Hög klar luft och jag är arg.

 
Ingen bild

Lydia

14 september 2008 10:39

Lite vinstpengar är inte fel!
Men det är svårt att vinna om man aldrig spelar :P

 
Ingen bild

Mie

14 september 2008 12:13

Idag äter jag äppelpaj och önskar att jag kunde vinna sisådär ett par miljoner så att jag kan bli ekonomiskt oberoende och bara jobba som hobby!!!*ler*

 
Ingen bild

Lina

14 september 2008 15:11

20 grader varmt i solen här. :) Jag och Li har suttit ute och ätit idag.

Grattis till pengarna! :)

 
Ingen bild

Jenny

14 september 2008 18:36

Annica...till min stora fasa upptäckte jag att lillskiten, monstereldman, har vuxit...lite...sådär, typ...han hade 115 i vintras/tidig vår...nu har han 135 :|. GAH! Jag har inget regntäcke i den storleken, så gissa vem som får köpa det nästa vecka? :S Han såg NÅGOT förnärmad ut när de andra fick fleecepå sig inne och INTE han. 17 månader...vadå lång rygg? :S

Lydia; Haha, sant! Då blir det lite körigt ;P.
Mie; Vafför arg? :/ Du svarade minsann inte när jag ringde innan och skulle fråga varför *morr*

 
Ingen bild

Jenny

14 september 2008 19:02

Mie; VA? Äppepaj utan att ha bjudit MIG?! :O

Lina; 20 grader...lyx, mktlyx... Fast det var iofs fint väder i Malmö idag :P

 
Ingen bild

Annica

14 september 2008 20:05

haha, snart har han 5:or i skostorlek också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards