Direktlänk till inlägg 19 september 2008

7 Oktober

Av Jenny - 19 september 2008 06:58

Det datumet är just nu heligt för mig, för då ska jag vara härifrån - städat och klart! Varför? Jo för då går mitt busskort ut och jag känner inte direkt för att slänga ut en massa mer pengar på att åka denna förbannade sträckan.


Med tanke på flytt fick jag igår veta att någon annan flyttar den 1:e, någon som jag aldrig trodde skulle flytta hemifrån......... Ska bli intressant och se hur detta ska gå! Vilket nog inte kommer att bli speciellt lysande, förutsättningarna är ganska dåliga om man säger så. Men men, inte mitt problem!


Sitter och funderar  på vad jag måste köpa. Kom dessvärre på att det är en hel del :S.


Min pappa är inte så glad på mig för tillfället. Fast han är inte långsint, så han har nog glömt det imorgon eller så, för att sen bli väldigt påmind i oktober!


Jag har nämligen köpt en skänk. Har letat och letat, vips - så fanns den framför mina ögon. Jättevacker! Slängde mig på telefonen, fick ett pris på den som nästan är pinsamt lågt. Frågade om den kunde stå kvar tills jag flyttade och det var inga problem, den var inte i vägen. Perfekt!


Problemet är att den är ganska, tja, stor? Min pappa är inte den som svär, men..


"Hur i Helvete tror du vi ska få upp den för trappan?"

Eh, ja inte vet jag!



 
 
Ingen bild

Mie

19 september 2008 07:43

Ehhh... Man bär den??*gapskratt*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards