Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Jenny - 10 oktober 2008 20:49

http://www.youtube.com/watch?v=jA_ABcohuZ8


Haha, jag skrattar så jag gråter varje gång *kippar efter luft*

Av Jenny - 10 oktober 2008 19:41

Vilka är ni?

Eller är du själv?


Ni som förstört min sömn två nätter på bara några få dagar.


Jag har varit rädd. Rejält rädd. Det ska mycket till för att jag ens ska reagera.
Tänk på min katt!! Han har varit helt hysterisk. Så många fönster som han har hoppat in i, ja han måste ha hjärnskakning. Han har rivit ner Allt som funnits här. Nu är allt nedpackat, vilket har inneburit att han inatt slängde sig in i fönsterrutorna ännu fler gånger.

Skräm inte honom!

Han har inte gjort något ont.


Jag har fått lite ledtrådar, men det är ändå stopp.



Nu har helvetet redan början för denna dagen (natten?).
Katten är hysterisk, springer omkring i fönsterna och dunkar huvudet i glaset...fräser och mår riktigt dåligt. Min älskade katt :'(

Ovido - Quiz & Flashcards