Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Jenny - 14 oktober 2008 06:53

Först sa jag nej, jag kan tyvärr inte...
Det tyckte hon var synd (för att de tjänar så jävla mycket pengar på mig? *skrattar*).

Satt på bussen och började fundera...och...men va fan...jag har ju flyttat...nu kan jag åka till malmö direkt, fortare går det också....
Kollade busstabellen och jodå, jag kan lätt ta mig dit i tid.
Så...ringde direkt jag kom hem och sa att om tiden är kvar tar jag den gärna.

Det var den.
Tjo!


Så nu ska jag till Helsingborg. Typ om..två timmar.

Tandläkaren ;).


Hem ikväll igen, för att sen åka tillbaka imorgon eftermiddag. Puh.


Ringde pappa, som jobbar i närheten.
Vi har liksom obligatoriska fikapauser när jag är där uppe...

Han frågade skrattande om det var hans plånbok jag var ute efter idag?
Typ ;).

Så min tanke är att han ska få betala både tandläkaren och fikat :D

Av Jenny - 14 oktober 2008 06:44

Igår fick jag en argattack som heter duga.

Får jag inte mina saker denna veckan tar det hus i helvete.


Det gjorde det i och för sig ändå.

En sak klarar jag inte av, och det är när människor LJUGER för mig!
I detta fallet är det ett helt företag.
Jag har väntat i drygt två månader, alldeles för lång tid om jag får vara med och bestämma. Vilket jag faktiskt får!
Alternativt är det bara att betala fakturan istället...NU.


Nej, de tror jag är dum i huvudet.
TRIST!
De har träffat på fel människa.

Av Jenny - 14 oktober 2008 06:41

Tror jag måste gå igenom min "slängde ner allt som kan vara  viktigt"-låda idag. Varför? Jo för jag ska vara hos tandläkaren någon gång denna veckan. TROR jag!Förmodligen på torsdag...vilket innebär att jag måste åka iväg redan imorgon...för jag ska vara där toktidigt och jag kan inte åka härifrån så jag hinner dit i tid...kul :S.


Tur det bara är en natt jag ska sova borta - annars hade jag blivit galen!

Ovido - Quiz & Flashcards