Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Jenny - 12 oktober 2008 11:47

OJ vad jag har sovit gott. Minns faktiskt inte när jag gjorde det sist! Vaknade UTVILAD! Bara det liksom.

Jag har träningsvärk i benen. Inte så lite heller.
Varför...ja, det får ni veta när jag har lyckats ta en bild på min trappa...den är dödens. Spring upp och ner där 10 gånger så får ni också känna på det... Hittade min usb till mobilen så jag kan föra över bilderna till datorn nämligen, men var den är...eh...i en av alla kartonger? Typ, nånstans.

Fick höra av en vän igår att han INTE tänkte hjälpa mig och flytta på ett bra tag!
Flinade lite och frågade varför? (visste ju redan svaret *s*)

Jo, för hur skulle vi få NER möblerna igen?

Tja...*visslar*


Alla tror att jag överdriver gällande denna trappan, men det ÄR sant - den är hemsk! *skrattar*


Fan vad rörigt här är.

Och de som känner mig vet att, det är ingen miljö jag mår bra i. Alls.
Så idag får det bli stora röjardagen.  


Kan ni förresten påminna mig lite då och då att jag faktiskt inte bor lite lagom inskyddat numera? Det blir lite lätt pinsamt annars n är jag ska ut och röka på morgonen...euhm. Jag har nämligen inte det pluset att jag har balkong, utan knatar helt enkelt rätt ut på gatan från min dörr :D.


Nu ska jag gå iväg och köpa blommor. Jag blir helt knäpp om jag inte får ha lite grönt! :S


Zizzo lyckades riva ner alla de jag hade i förra huset, när han blev så fruktansvärt skrämd för några dagar sen....stackarn, det hänger fortfarande med honom :(.


Ska se om jag lyckas få till lite bilder på lägenheten också :).

Ovido - Quiz & Flashcards