Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Jenny - 21 oktober 2008 19:53

Jag måste tipsa om bloggen Kriminellt som jag la till som länk för några dagar sen.

Helt klart värd ett besök!

Av Jenny - 21 oktober 2008 19:49

Här är fåglar i alla dess former, överallt!


Förra veckan trodde jag att jag såg helt fel. Eller så hade jag helt enkelt inte vaknat....men det hade jag. Två fasaner hade jag sällskap av


I lördags fick jag vackert överlåta busskuren till ett par kalkoner, det är riktigt elaka djur så jag ville inte gärna utsätta mig för något som kunde göra sådär, ont? De flyttade sig inte ens när bussarna körde förbi. Kul.


I morse var det dags igen.
Men denna gången var familj kalkon utanför min dörr. Trevligt att möta dessa när jag inte fått vare sig röka eller fått i mig kaffe.

Inte konstigt att de är här i och för sig. De bor i stadsparken...dvs vi är grannar.

Ovido - Quiz & Flashcards