Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Söndag

Av Jenny - 22 mars 2009 15:37

En vecka går alldeles för fort...


Har hänt mycket idag, dessvärre gigantiska spindlar inblandade så den informationen kan vi hoppa över. Blev en flyttlåda över, men vadå - det var ju liksom spindlar i den (inte ihopsatt mao), vad skulle jag göra? Hörde någon muttra lite om en dum låda som skulle sättas ihop ;). Men det gick ju finfint!


Men fasen vad mycket prylar jag har........


Nåja.


Blev ingen innebandy i förmiddags, planerna ändrades lite. Men eftersom jag var övertygad om att de går till final i eftermiddags istället så var det lugnt! Kunde ju gå dit då istället. Storm och sjuk häst = de fyrbenta fick komma in igen efter några timmar. Om jag hade rätt angående final? OH ja! Faktum är att matchen börjar om exakt 33 minuter.
Vad jag gör hemma? Tja...bra fråga...men här kommer jag att sitta.




Jävla pissdag......

 
 
Ingen bild

Annica

22 mars 2009 15:53

Jisses vilken dag! Det där får du berätta mer om ikväll.

Bamsekramen

 
Lina

Lina

22 mars 2009 16:05

Spindlar är ohyggliga varelser, uh! :S

Hoppas det går bra för bror din idag. Själv sitter jag och väntar in Mr. T, han är på träningsmatch idag igen. Fotbollsänka var det ja. Jag kanske ska vara glad att han bara spelar i div. 4? :-P

http://www.sequence,se

 
Ingen bild

Jenny

22 mars 2009 16:53

...kom på att det ju faktiskt är hockey på tv nu. Så, jag sitter och skriker över dumma spelare som försöker få omkull rögles...*sur* De leder iaf! En jävla tur det! Eftersom jag redan är på ganska dåligt humör.

Annica; japp! låter bra

Lina; Haha, ja, var det *s* :D

 
Mie

Mie

22 mars 2009 17:17

Spindlar, varför finns dom?
Seriöst?
Jag höll på att slå sönder en ruta i bilen igår för att jag skulle slå ihjäl en spindel på insidan av rutan.....

http://miehellberg.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

22 mars 2009 22:28

Haha, jävla klant. Säger hon som bröt fingret i somras för att hon gjorde samma sak fast på en vägg..........

*skäms*

 
Ingen bild

Möller

23 mars 2009 00:30

Men den jävla lådan var dum ju, då får man muttra!!! :P

 
Ingen bild

Jenny

23 mars 2009 07:21

Klenis ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards