Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Jenny - 22 mars 2009 22:30

Varför sitter jag fortfarande här och glor? Beck på tv4, men denna filmen har jag sett hur många gånger som helst, har den själv. Jag är lite halvnördig när det gäller sånt här; Wallander, Beck, Varg Veum och Irene Huss är lite av favoriter faktiskt.


Nästa vecka kommer att bli händelserik, framförallt tisdagen - den är jag lite nervös över om jag ska vara ärlig. Tiiiidigt på morgonen ska jag vara hos tandläkaren. Hoppas på ett sätt att det är sista gången jag är där, men på ett annat sätt hoppas jag inte det...jag vill ju bara få rätt på dessa förbannade framtänder. Jag vill kunna äta normalt!!! Tycker inte det är för mycket begärt.


Några timmar efter det besöket ska jag till psykologen.
Kommer att bli ett tufft möte. Jag skulle inte ha samma psykolog som den jag var hos sist, jag var inte "rätt sorts" patient helt enkelt, alla har ju sina specialiteter. Men enligt läkaren skulle han ta hand om mig ändå, för att jag var ett intressant fall. Hm. Ska man ta det positivt eller negativt?

  

Jag gick upp halv fem i morse, så försöka dra sig mot sängen vore inte helt fel...

Av Jenny - 22 mars 2009 20:56

Här sitter man i godan ro, med nerverna utanför kroppen och bara...skit också...var det inte mer än så?


*



I övrigt kan jag berätta att det blev guld idag.
Stort grattis!

Av Jenny - 22 mars 2009 15:37

En vecka går alldeles för fort...


Har hänt mycket idag, dessvärre gigantiska spindlar inblandade så den informationen kan vi hoppa över. Blev en flyttlåda över, men vadå - det var ju liksom spindlar i den (inte ihopsatt mao), vad skulle jag göra? Hörde någon muttra lite om en dum låda som skulle sättas ihop ;). Men det gick ju finfint!


Men fasen vad mycket prylar jag har........


Nåja.


Blev ingen innebandy i förmiddags, planerna ändrades lite. Men eftersom jag var övertygad om att de går till final i eftermiddags istället så var det lugnt! Kunde ju gå dit då istället. Storm och sjuk häst = de fyrbenta fick komma in igen efter några timmar. Om jag hade rätt angående final? OH ja! Faktum är att matchen börjar om exakt 33 minuter.
Vad jag gör hemma? Tja...bra fråga...men här kommer jag att sitta.




Jävla pissdag......

Av Jenny - 22 mars 2009 06:35

Idag kommer min bror och  hans lag hit. Det är DM-dags och de vann rubbet igår så det är bara det sista idag...naturligtvis ska storasyster dit.


Hallen ligger 600 meter bort, jag bör inte gå vilse, väl?


Så jävla surt bara att jag inte kan se en eventuell final, för då är jag inte hamma :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards