Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Nästan Natt

Av Jenny - 22 mars 2009 22:30

Varför sitter jag fortfarande här och glor? Beck på tv4, men denna filmen har jag sett hur många gånger som helst, har den själv. Jag är lite halvnördig när det gäller sånt här; Wallander, Beck, Varg Veum och Irene Huss är lite av favoriter faktiskt.


Nästa vecka kommer att bli händelserik, framförallt tisdagen - den är jag lite nervös över om jag ska vara ärlig. Tiiiidigt på morgonen ska jag vara hos tandläkaren. Hoppas på ett sätt att det är sista gången jag är där, men på ett annat sätt hoppas jag inte det...jag vill ju bara få rätt på dessa förbannade framtänder. Jag vill kunna äta normalt!!! Tycker inte det är för mycket begärt.


Några timmar efter det besöket ska jag till psykologen.
Kommer att bli ett tufft möte. Jag skulle inte ha samma psykolog som den jag var hos sist, jag var inte "rätt sorts" patient helt enkelt, alla har ju sina specialiteter. Men enligt läkaren skulle han ta hand om mig ändå, för att jag var ett intressant fall. Hm. Ska man ta det positivt eller negativt?

  

Jag gick upp halv fem i morse, så försöka dra sig mot sängen vore inte helt fel...

 
 
Mie

Mie

23 mars 2009 09:34

Varg Veum?
Hoppas på det bästa hos tandläkaren!
Jag har ju sjukgymnasten i morron...

Och vad gäller psykologen, så blir det bra!

http://miehellberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards