Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Kaffe

Av Jenny - 27 mars 2009 05:30

Den som uppfann denna dryck ör verkligen få nobelpriset.


Jag däremot bör inte få något pris alls, alls, Alls.

Iställer skulle jag gå lite kurser i allt möjligt...lite smidighet skulle inte sitta fel.

Eller hur finns det bättre sätt att vakna på, än att få en mugg kaffe över fot och hand? Nybryggt? Tjohooo vad min hand inte alls är fin.


Nu stallet. Regnar ute, ska visst göra det idag, så då får kusarns stå inne...

 
 
Mie

Mie

27 mars 2009 07:39

Regn?

Här är det halv snöstorm...
Vill inte ha mer snö nu...

http://miehellberg.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

27 mars 2009 08:56

Det slutade regna så det blev utegång trots allt. Känns ganska bra att åka till stallet innan sex och det faktikt är LJUST ute!

Snön kan ni behålla.....

 
Lina

Lina

27 mars 2009 08:59

Aj, varmt kaffe! Var dock glad att du har just kaffebryggare och inte kokkaffe i t.ex perkulator när du gör såna missar, aj, aj, aj!

http://www.sequence.se

 
Mie

Mie

27 mars 2009 11:22

Eller så gör man som jag. Dricker inte så mycket kaffe längre!!*ler*

http://miehellberg.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

27 mars 2009 12:39

Mie vad tråååkig du är...

Lina, jepp...kom p åatt det var vattenkokare som var inblandat. Varmt som faaan var det!

Therese! Jag tror jag råkade trycka bort din kommentar....förlåt :S. Men jodå, det gjorde aj. Och lite synd är det om mig...två blåsor...visserligen mkt små, men ändå - synd om mig ;)

 
Ingen bild

Therese

27 mars 2009 14:54

här är det halvt snöstorm/regn.. Barnen förskylda (men sköter sig hyfsat ändå), jag har jobbat heltid hela veckan och är trött (men har fått vila en kvart när minstingen kollade på Madicken..).

Och Ica har jag inte kommit ut till sen i söndags, Mats är nyopererad.. Jaja, vi får ta igen det en annan gång! I söndags så red jag henne själv på stallplan iaf!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards