Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

.....

Av Jenny - 1 oktober 2008 15:36


"Du är en stor skam för hästvärlden" 


"Glid inte omkring som på en gloria"


"Tro inte att du är något. Innerst inne är du ingenting"


"Hur var det nu dina hästar dog? Sanningen denna gång"




Tack...


Ni kunde inte sjunkit till en lägre nivå?

 
 
Lina

Lina

1 oktober 2008 16:14

Men seriöst, vad är det med folk? Ska du verkligen behöva ta det här Jenny?

Ja, men knappast att de dog pga vanvård iaf!

Misse, ja, han såg anskrämlig ut på slutet. FÖR HAN VAR SJUK! Jag kan säga en sak helt ärligt Jenny, att hade du inte tagit de beslut du gjorde med Misse, ja då hade jag nog vart ganska besviken på dig.

Och övriga? Vad ska du ha gjort? Brutit hovben med flit? Implanterat spatt?

Seriöst.

Gamar.

http://sequence.se

 
Ingen bild

Jenny

1 oktober 2008 16:18

Det är lätt för folk att bli kaxiga per mail.

Tyvärr har jag min email utlagd både här och där. Trist vid såna här tillfällen, varför itne bara säga rätt ut liksom.

Naturligtvis har jag haft ihjäl mina hästar............
:'(

 
Lina

Lina

1 oktober 2008 16:24

Klart du gjorde, för det är jätteroligt att slänga pengar på veterinärer och medeciner i den omfattningen att hästens livvärde är en piss i nilen jämfört.

Förstår att du mår apa nu Jenny, strunta i de där jävlarna. Elaka människor är vad det är.

http://sequence.se

 
Ingen bild

Mie

1 oktober 2008 19:31

Ja, vad säger man..
Hur i hela fridens namn kan man låta saker urarta på detta sätt??
Jag menar, att sjunka så lågt så att man skickar sådana mail?
Ofattbart.
Det måste vara barn som i oförstånd skickat dessa mail.Eller?

För i min värld beter sig inte vuxna människor på detta sätt.

Jag förstår inte hur du skulle vara en skam för hästvärlden?
Och vaddå gloria?

Och HUR kan man ens komma på tanken att anklaga dig för att ha Münchhaussen by proxy som det faktiskt anklagas i det sista uttalandet??

Det luktar förtal.
I och med skickade mail medföljer ALLTID en IP-adress.
Och den går att spåra.

Förtal är ett brott som är straffbart.

 
Ingen bild

Annica

2 oktober 2008 14:42

Jag kan gott konstatera att det inte finns någon som jag hellre skickar en häst till än er två.
Dessutom kan jag tacka för det förtroende jag fått tillbaka.

Sen är jag lite nyfiken över hur många som faktiskt träffat er, sett era hästar IRL, och pratat med er IRL.
Det är så förbannat lätt att dömma någon på andra sidan skärmen.

Men vet du vad Jenny, du är en sockerhumla som alltid kommer att klibba ner folk så att dom blir galna. Just för att dom inte kan sänka dig till den nivå dom anser att du bör ligga på.. så att dom själva syns vill säga.

Och Lydia ?? Vem fan är folk som inte tar notis om hennes ord?
Hon SÅG ju den omtalade stackars hästen,
Men det är klart, säger man inte det folk vill höra så lyssnar dom inte.

Stor fet suck!

*ASG*
Jenny du är rik förresten, såg just en länk där det står att din blogg är värd ca 20.000:- :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards