Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Mycket skäll

Av Jenny - 3 oktober 2008 11:38

Det fick jag i för nån timme sen.
Sprang iväg till stallet, mockade och slängde ut hästarna i hagen.

Sen var det dags för läkarbesök.
Hon var INTE glad på mig.
Har ju varit utan bandage...
Igår kväll lyckades jag slänga in fingret i kylskåpet.
Det gjorde ont kan jag lova. Mycket ont.

Så.
Ja.
Nu har jag inte bandage bara över fingrarna, utan hela j*la handen.

"HÅLL DIG STILL!"


Eh.


Röntgen nästa vecka...ser inte så ljust ut.
Ser inte fram emot den här Malmötrippen.
Fan.
Jag vill verkligen inte ha gips.

Carola; Ja jag ska packa idag, lovar ;).

Iaf en låda...


Skulle för en stund sen plocka ihop lite saker jag har ute. Inte mycket, men lite småsaker. 
Minsann...då upptäcker jag att hv och grannen har SLÄNGT alla mina saker.

Kollade mätaren igår. Snacka om att bli lurad.
Jag har visst gjort av med 1200 kwh på 1,5 VECKA.

Skulle inte tro det!


Fan vad jag längtar efter att komma härifrån.

Men det är lite nervöst med flytt...

 
 
Ingen bild

Mie

3 oktober 2008 11:57

Känns det bättre med bandage??

Men alltså, Jag hajar inte hur människor kan vara så korkade som din hv och granne....

 
Ingen bild

Jenny

3 oktober 2008 12:09

Nej, känns inte bättre.
Nu kan jag göra ännu mindre...

 
Ingen bild

Annica

3 oktober 2008 21:20

Hälsa din granne att vi förbrukat 916 kwh på 31 dagar och vi har en jäkligt mkt större bostad än du, är fler i familjen.. har både diskmaskin och tvättmaskin. Samt att varmvattnet värms upp via elpanna !!!!!

Hälsa också att du ska ha ALLA orginalfakturor innan du flyttar.

Annica/ Jävligt förbannad!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards