Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Vuxenpoäng?

Av Jenny - 7 oktober 2008 10:35

Får man såna när man tecknar försäkringar?

Jag min dumma nöt kom aldrig så långt när det gällde detta boendet, tankarna fanns men handlingen den försvann nångonstans på vägen..


Men iaf.
Nu har jag en hemförsäkring. Med allt extra man kan välja till, skitbra med tanke på att det är Mig det gäller!


Har suttit med pappa i telefon hur länge som helst och vi har jämfört och haft oss...naturligtvis valde jag det billigaste ;). Men ett välkänt företag, så det blir nog hur bra som helst det här.


Förresten.
Jag vill inte ha några vuxenpoäng.
Då får jag åldersnojja.


Är redan hispig över att bli 30.
Det är liksom inte så många år kvar...


Med tanke på försäkringar så ska min dator få träffa på farbror doktorn.
Sista dagarna har den fått för sig att den ska stängas av lite då och då...det är Inte roligt när man sitter och skriver en massa och två sekunder senare är det liksom borta.
OnOff nästa! tog en svindyr försäkring där när den köptes, så nån valuta får jag väl ha för det......

Senast förra veckan sa jag glatt att jag minsann inte misshandlade datorer och de funkar hur bra som helst! Det ska jag aldrig säga fler gånger. Så det så.

 
 
Ingen bild

Therese

7 oktober 2008 10:57

sorry, men jo, hemförsäkring= vuxenpoäng ;)

Jisses vad mkt försäkringar vi har; hus, häst, bilar, transport, och så "hela familjen". Vad dyrt det är :O

 
Ingen bild

Mie

7 oktober 2008 18:57

Välkommen in till vuxenvärlden!!*ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards