Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Jag fick göra det själv...

Av Jenny - 20 oktober 2008 13:13

Ofrivilligt.

Skitjobbigt.

Mycket tårar.
Jävligt mycket tårar!


Många telefonsamtal.

Lögner.

Nu har jag varit utan medicinerna i drygt en månad...

Lite då och då har jag "offrat" lagret, när det blivit för tufft.
Men snart är det också slut...


Ni vill inte veta hur det varit.
Hur det ÄR!
För det är inte över på långa vägar.

Hur många gånger jag har...ja, brutit ihop...


Ensam.
Jag har skrikit, men nej...


Men visst, jag erkänner!
Jag tänker be om samma mediciner igen.


Varför?

För jag vill inte vara utan.

Sjukt. Idiotiskt. dumdristigt.

Jag vet!


Men jag behöver för att må bra.

Men det som faktiskt gör mest ont, det är att det bara är ett fåtal människor som bara vid ytterst få gånger faktiskt har frågat hur jag har mått. För jävligt!


Faktiskt.


Hade jag kunat hade jag köpt.

Direkt.

Men det kan jag inte.


Men egentligen vill jag inte.

 
 
Lina

Lina

20 oktober 2008 18:05

Jag vet att många tycker att jag är vansinnig för att jag tänker så här - men vissa människor behöver mediciner för sitt hjärta och sitt huvud, och jag tycker då att efter flera försök med avvänjning och man KAN INTE må bra utan.. då finns det inget skäl att krångla.

Vid fysiska sjukdomar skulle ingen komma på tanken att avvänja livsviktig medicin.

Jag kanske tolkar ditt inlägg fel nu, min hjärna mår inte så bra den heller.


Men du, jag undrar faktiskt hur du mår, varje, varje dag!!!

Många kramar.

http://sequence.se

 
Ingen bild

Mie

20 oktober 2008 19:45

Du finns i mina tankar varje dag.
Önskar att jag kunde göra mer...
Kram.

 
Ingen bild

Therese

21 oktober 2008 12:29

Här är en till som tänker på dig dagligen *kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards