Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Jenny - 2 augusti 2008 01:18

Har tillbringat några timmar i Malmö, alltid lika intressant att studera människor! Vilka nötter det finns ärligt talat... (tur att en annan är så hemskt normal). Nåja, det blev en liten rundtur och tro det eller ej, jag hittade tillbaka! Det är nästan så jag ska bli lite stolt.

Mitt i alltihop började det regna, Massor. Då gick det undan kan jag lova, pep iväg till bussen i en jäkla fart :D

Väl på bussen hem höll jag på och få psykbryt.
Det finns en sak som jag verkligen inte klarar av. Fulla människor.
Framförallt inte när de somnar PÅ en! Bort bort! Han som hamnade bredvid mig (hans vänner var ju tvungna att sätta sig där jag var... Fyra gånger fick jag väcka honom och vänligt bestämt be honom att antingen sätta sig någon annanstans eller helt enkelt hålla sig vaken. Jo men säkert. Femte gången blev jag förbannad. Hans vänner tittade med stora ögon...varpå jag även sa till dom att det finns en hel jävla buss - varför inte bara flytta sig? Det gjorde de. Pah!

När jag väl kom av bussen så regnade det fortfarande...smått, litet och jobbigt. Det var kvavt sen tidigare, och inte blev det bättre av att det vid midnatt var 20+, sen regn på det - ja ni kan ju föreställa er luftfuktigheten.

Nu ska jag och katten sova...han blev helt förskräckt när jag rusade iväg innan, men jag hann ändå pussa honom hejdå :). Men nu är han mest irriterad för att jag sitter här, lilla plutten.

Ovido - Quiz & Flashcards