Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Jenny - 20 augusti 2008 22:20

Då går flyttlasset! :D


Nu har jag två problem.

Vilka färger ska jag ha?

Sovrum...latte, brunt...har ni några bra kombinationer på lager så hojta till ;).
Samma sak med vardagsrummet (kombinerat med kök, får inte plats med köksbord i köket *s*)...där är det dock lite mindre väggar, är en stor garderob där (vilket det ios är i sovrummet också). Uh, detta är jtätesvårt!


Han hade sagt fel berättade han, lägenheten är 60 kvm ;). Dvs dubbelt så stort som jag bor nu!

Blocket nästa...borde hitta gamla möbler där, så det passar in i allt.

Åh, jag längtar!


Huset är byggt 1928, så allt är gammalt...helt underbart...4 m i tak...bara, helt underbart. Renoveras för fullt just  nu, alla vitvaror ska bytas ut och väggar ska fixas mm. Jag längtar...mycket... Det enda som är lite jobbigt, är den fruktansvärt branta trappa :O. Jag har hela ovanvåningen på ett hus nämligen, min hall är inte så stor ;). Men oj...vad glad jag är!

Av Jenny - 20 augusti 2008 13:59

Företaget jag skrivit om tidigare, med min bild som "lånats" ska läggas ner och de har ingen möjlghet att betala mig. Därför kom vi överens om at jag ska få hästsaker och utrustning till mig för summan (om de har de saker jag vill ha på lager dvs).

Vet ni hur svårt det är att faktiskt göra av med 25.000:-???????

När man inte har pengarna är det jättelätt, när man HAR pengarna, då är det skitsvårt...

Ovido - Quiz & Flashcards