Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Jenny - 15 augusti 2008 21:39

Raderade det jag skrivit här tidigare då det nog har missuppfattats.
Det var inte riktigt meningen :(.


Men men.


Kram på er kära vänner!

Av Jenny - 15 augusti 2008 15:26

Ja idag fick jag till en sådan igen.
Kunde faktiskt inte låta bli... Denna bilden är (tydligen!) ganska välkänd (?), då det är mitt fd företags logga. Fick häromdagen höra från en som luskat runt på andra webbshopper med hästrelaterade produkter, att, var inte det där min logga?
Jo minsann, det var det!
Genast började jag luska...

Sen finns med andra idioter, som tror att man kan sno andras bilder utan att fråga (framförallt när företag gör det!)


Att sen svartmåla andra företag och försöka släta över saken, ja sånt funkar inte på mig. Jag hade ju allt på svart och vitt tidigare. Hepp!


De ska nog vara glada över att inte få veta hur det har slutat (förutom  den smaskiga räkningen som är på väg dit dvs), för då hade de nog inte blivit så glada. Jag har nämligen blivit erbjuden jobb...jag hyrs in när det företaget som de med shoppen lurade, behöver illustratörer. Tjo! ;)


Så...jag kunde inte låta bli att lägga ut den igen.
För det är JAG som ritat den.

Fan ta den som snor den! ;P

Ovido - Quiz & Flashcards