Alla inlägg den 18 augusti 2008

:(

Av Jenny - 18 augusti 2008 23:05

Ju mer jag tänker på det, desto värre blir det...


Jag bröt ihop i eftermiddags. Totalt. En sådan panik var det länge sen jag upplevde.

Smsade Pernilla, frågade om hon kunde ta hästarna. Ängeln som hon är, ställde hon upp utan att tveka. Tror jag måste förklara vad som hände för henne imorgon...


Funderade allvarligt på att ta mig till akutpsyk. Men hur skulle det gå till, utan en krona? Soffa, täcke, katt och telefonen vid sidan om, det fick duga denna gången.

Jag kan verkligen inte ta mig Någonstans. Alls. Vilket känns för jävligt :'(.


Usch. Imorgon måste jag ringa soc...och fjäska för vårdcentralen så jag kan få sömnmediciner. Nu är de liksom slut sen några dagar tillbaka, och det är rätt tufft med alla dessa skakningar och andra mindre trevliga symtom. Blir galen. Vill bara bli av med skiten! Men jag måste stå ut och göra som läkarna säger, i höst...längtar.


Fel människa svarade idag när jag ringde till ett visst ställe.

Som vanligt slutade det med arga uttalanden från mig, men är man så jävla dum som människan är får man vackert skylla sig själv. Jag bryr mig inte. Jag är vuxen, hur svårt kan det vara att acceptera det?? Klarar mig faktiskt jävligt bra själv. Är mer ansvarsfull än vad h*n är.
Tack Mie för att jag fick kräka av mig om det tidigare! Blir så jäkla förbannad.

Snart är det i alla fall onsdag. Lägenhetsdags.

Av Jenny - 18 augusti 2008 14:27

Har de ingen koll på sitt jobb??
Vet de inte hur de ska göra sitt jobb??
"Du får en utbetalning till, vi skyndar på ärendet".

Dra åt helvete! Det var ju fel!


Har precis pratat med en handläggare för att kontrollera att mina papper kommit fram...det hade de. Utrevlig kvinna, som berättade hur det låg till, de hade fel på kundtjänst...min sista utbetalning var i juli... På måndag tar de tag i mitt ärende (framf. då min förra ansökan kommit bort - vilket jag inte fick veta på sex veckor), då är min handläggare tillbaka. Hon skulle springa in med en lapp direkt där det står AKUT FÖRTUR på. Tack! Hon var jättegullig, och konstigt nog hörde hon vad jag sa trots att jag storgrät... Hon var själv på kontoret idag, annars hade hon börjat med det direkt. fan också.


Jag behöver gå till läkaren för recept. Sorry, ingan pengar till det.
Jag skulle dessutom behöva köpa lite mat. Sorry, inga pengar till det.

Just nu känner jag absolut för att åka till akutpsyk, om inget annat lär jag behöva det ikväll. Men sorry, inga pengar till det heller.

FAN!!

Ovido - Quiz & Flashcards