Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Jenny - 9 maj 2009 18:31

Någon som minns min försvunna kökmatta?

Hittade den idag.


I nya lägenheten??


Hm. Ok. Ja, jag har väl lyckats få dit den...


Nu är där i alla fall städat och fint igen, ska bli intressant och se hur mycket avdrag jag får på hyran. Eller ja hur mycket min pappa får, det är ju den stackaren som betalar nya hyran nu när jag står med två boenden. Han är guld värd..


Lång dag, många timmars resande och jag slocknade som en gris på tåget hem (jag som aldrig somnar när jag reser i vanliga fall). Jag hade kunnat sova många timmar till, men fick vackert slå upp de blå när jag hamnade i Malmö. De som känner mig vet att om jag vaknar fort måste jag ha kaffe direkt - annars blir jag djävulkt otrevlig. Epresso house nästa!


www.epressohouse.se


Inget slår deras Latte!

Det roliga är, att om jag råkar vakna självmant tidigt, då behöver jag inte kaffe...min kropp är lite skum...


Nu ikväll finns mina tankar på annat  håll.


Katterna har varit ensamma i typ 36 timmar. Har gått hur bra som helst! Bara en blomma som är fått sätta livet till på grund av den lille fans framfart. Tyvärr har han spridit blomjorden i halva lägenheten, så jag vet vad jag ska göra snart...som om jag inte städat tillräckligt idag!

Ovido - Quiz & Flashcards