Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Jenny - 26 maj 2009 08:10

Igår kväll var det visning av lägenheten. Två inbokade, den första kom inte. Jag och hyresvärden var mycket irriterade. Den andra kom dock och det verkade lovande, han känner dessutom min granne och det var hon som tipsat om lägenheten. Håll tummarna!

Ikväll kommer det en till, hyresvärden kunde inte komma då men jag pep snabbt fram att jag kan visa själv. Hemskt bra, för jag kan kanske övertala henne om att det är helt suveränt att bo här ;). Hon letar nämligen akut och behöver något från 1 Juni.

Imorgon kommer det två till. Samma på torsdag. Samt eventuellt en eller två på fredag, det berodde på vad de som tittat tidigare i veckan säger. För att citera hyresvärden; det vore ju själva fan om vi inte skulle hitta någon innan helgen. Nej, precis! Men han kunde även ha tagit tag i detta för två månader sen...


Idag är det Försäkringskassan som gäller. Pust. Alltid lite trevligt (inte) att gå dit. Men min nya handläggare verkar bra och jag sa själv att jag ville ha ett möte med henne.


Nu ska jag bara hitta dit. Enligt kartan är det typ en kilometer...

Vad säger ni, kommer jag att hitta på första försöket?

Skulle inte tro det...


Om någon nu mot all förmodan skulle ha glömt det så kan jag påminna igen.

Jag flyttar på lördag!

Vilket innebär att jag får sovmorgon på söndag *skrattar*.

Ovido - Quiz & Flashcards