Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Jenny - 27 maj 2009 06:56

Gårdagen kan beskrivas med följande ord;


* Stress

* Ilska


* Bra möte!


Mao, FK gick suveränt bra. Men min handläggare blev sur på mina förra handläggare, som inte berättat för mig om mina rättigheter. Tja..hästarna räknas som aktivitet, alltså hade jag kunnat få betalt för alla mina bussresor, sen 2006! Med andra ord har jag gått bet på 700:- x 16 månader. Hur roligt är det?? Hon tyckte jag skulle utnyttja detta till max, bara att lämna in kvitton så får jag pengar tillbaka. Nu ska jag bara fundera på vad jag ska göra...
Några bra tips?


Stressen...stallet.


Ilska. hade visning igår. Tror ni människan dök upp???


Idag är det två visningar till. Sen är det dags att packa...vilket inte har gått så bra senaste kvällarna eftersom jag har tvingats sitta och vänta på människor. Mkt irriterande, eftersom några inte ens visat sig här!


Får stanna hemma på fredag, har inte mycket att välja på. Ska till psykologen på morgonen, är inte i stallet förrän halv ett och sen...ja. Nej, jag får stanna hemma helt enkelt. Men vad gör det, fr o m idag är inte min häst i stallet...utan han är på bete! *piper av lycka*

Två hätar till har åkt in i min hästs hage. Stona är helt lyriska! Valacken däremot, tycker inte det är lika roligt att han snott brudarna. Så min har åkt på stryk...........


Ovido - Quiz & Flashcards