Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Jenny - 19 maj 2009 23:04

I sommar jag ska jag och (minst en) bukefalist utforska skåne lite, framförallt kring mitt område.


Det ska bli så underbart!! Enbart jordade och naturkära människor får följa med, meditation, att bara få vara, det är vårt motto.


Någon som känner för att följa med?? (gallskriker efter ML)

Av Jenny - 19 maj 2009 23:00

Ska jag ringa min hyresvärd och gallskrika, vad i helvete håller han på med??????????????????


Annons borta, bilder tsos till en som var intresserad för några veckor sen, han skulle isf behöva flytta in nu i månadsskriftet.


Nu är annonsen borta.


Själv tolkar jag det som att han ska ha lägenheten.

Men varför har ingen berättat det för Mig??????????


Har jag otur ska jag påå 1½ vecka ha packat ner hela mitt hem, städat mm och flyttat 15 mil. Hur FAN ska det gå ihop??????


Betalade hyran idag. Kul.

Fy!

Av Jenny - 19 maj 2009 19:20

Lullig i huvudet idag, trots läkarens order gick jag dit en stund i eftermiddags i alla fall. Stallägaren ville att jag stannade hemma idag...men sen är det ju jag som bestämmer. Får bara vara där halva dagen imorgon också...men vi får väl se...


Läkare och psykolog på fredag.
Tufft.


Men åter till Fy!


ML, det blev affären trots allt.
Och jäklarns vad mätt jag är...


Nu ska jag fundera på hemsida :)


Så got jag kan, i denna bubbelvärlden...

Ovido - Quiz & Flashcards