Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Jenny - 23 maj 2009 18:06

Storm. Så kan man sammanfatta större delen av dagen.
Hästarna fick stå inne, med risk för vårt eget liv.


Min näsa mår lite konstigt, hoppas inte jag har blivit smittad av förkylningen...


Nu är det visst dags att gå ut och äta. Något får jag ställa upp med, eftersom hästen blir körd imorgon och för att jag fått hjälp med spackling nu i eftermiddag. Jag stod nog och tittade för länge på väggen helt enkelt, så någon annan tog tag i det hela. Tack tack.


Grannen grillar. Det är jag dödligt avundsjuk på...


Så, återgå tiill att vara social.

Huh.

Av Jenny - 23 maj 2009 07:53

Tja, det är väl ungefär det denna dagen går ut på.

Jag ska vara snäll, trevlig, förstående...med tanke på att jag har sovit tre timmar i natt så är det inte så lockande. Funderingarna har varit djupa, svåra och jobbiga i natt. Vilket nog är ganska förståeligt. 


Ikväll blir det middag ute, jag orkar inte stå och laga mat till oss ikväll.


Transport hämtas i eftermiddags. Sen blir det lastträning, när jag ändå har en transport på plats. Denna gången är det lillskiten det gäller. Imorgon åker han på bete - ännu en dag då jag ska vara social. Känner inte riktigt för det. Men jag får bjuda till lite denna gången känner jag..

Ovido - Quiz & Flashcards