Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Jenny - 8 maj 2009 18:07

Jaha, då sitter jag på ett tåg och glor igen. Blev väldigt akut bestämt att det skulle bli så.
Tidigare var det buss och där trodde jag att jag skulle dö. Bokstavligt talat.


Bredvid mig satt det en liten tjej som helt plötsligt säger
Mamma jag tror jag måste kräkas.

Gah!


Men tjejen kräktes inte och jag flippade inte ur.
Bra resultat för oss båda *skrattar*.


Ringde en tjej för en stund sen, en mycket glad och trevlig göteborgare.

Som det er ut nu kommer hon och tittar på min skrutthäst i mitten av nästa vecka när hon ändå skulle till Skåne. Får se vad jag säger. Och vad hästen tycker - det är det viktigaste av allt.


Gick kanon hos psykologen idag.
Men han är oroad över mitt nattvandrande...vem fan är inte det?? Visst, nu är det mycket bättre, helt klart, men det finns ändå kvar. Jag har dragit ner  medicinerna REJÄLT redan och bättre ska det bli. För snart är det måndag!

Dagens behandling blev; hypnos ;). Samt pratande om missförstånd i alla former, vilket jag avskyr och är otroligt ledsen över. Inte så lite heller.


Bara en timme kvar innan jag är framme, tack och lov.


En jobbig sak förresten. Tur det finns affärer. Min mobilladdare dog...men nu har jag äntligen fått en ny och kan prata med folk igen :D. Många samtal som väntar :S.

Ovido - Quiz & Flashcards