Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Jenny - 17 maj 2009 18:04

Jag kunde minsann ha varit på kurs nu, den kursen hade jag verkligen sett fram emot!! Men nejdå...varför skulle saker gå efter planerna...är lite lite arg över detta.


Ena hästen släpps på bete nu i veckan.

På söndag åker nästa.

SEN


Har jag äntligen lite ledig tid och kan bry mig om mig själv.
Bara en sån sak som att packa upp i lugn och ro vid flytten (2 veckor - iiiiiih). Att kunna ha en hel dags  LEDIGHET. När hade jag det sist?


Jag har en viss känsla av att sommaren kommer att bli full med glädje och skratt, både ensam och med vänner!


Tycker det ska ordnas en kurs till i år ;) *fjäskar*


Nu blev jag förbannat sugen på kladdkaka........

Av Jenny - 17 maj 2009 07:54

Jag skulle bli väldigt glad om någon av mina läsare som träffat mig IRL (eller känner mig mkt mkt väl) skulle vilja berätta lite om mig som person. Hur jag agerar, hur jag funkar socialt (vilka sociala sammanhang kan jag tex inte klara av)


Vad är jag bra på? Varför?

Vad är jag sämre på? Varför?


Helt enkelt;  vad gör jag, och hur gör jag?


Listan kan göras lång...

Men då anledningen till detta.


Psykologen vill ha andras syn på saken. Detta kommer att ingå i testerna som görs nu, detta kommer att betya mkt i allt, så jag uppmanar till ärlighet  och JA, jag kan ta det dåliga också, så förmildra inget.


Hur jag fungerar i situationer är också viktigt kom jag på.

Även där negativt och positivt.

Sen allt annat man kan komma på!


Resultatet är inget jag lägger ut här, så maila mig istället...

info@equisense.se


Stort TACK till er som ställer upp!

Ovido - Quiz & Flashcards